Klant Landgoed Wolfslaar

Opdracht Website & Marketing

Landgoed Wolfslaar

Aan de rand van Breda ligt het Landgoed Wolfslaar, voorzien van een prachtig landhuis, aangevuld met het gelijknamige sterrenrestaurant. Hier kun je terecht voor bruiloften, zakelijke bijeenkomsten of een diner op topniveau. De boekingen liepen echter nog niet naar wens, waardoor het doel was om ook via de online kanalen succes te behalen.

Zakelijk vs Particulier

Landgoed Wolfslaar is voor diverse partijen te bezoeken en te boeken, maar de vraag was hoe je deze partijen het beste kunt benaderen. Daarom hebben we een scheiding gemaakt tussen de zakelijke en particuliere doelgroep. Dit werd in de nieuwe website vormgegeven om voor iedere doelgroep de juiste ervaring te creëren.

Verschillende kanalen inzetten

Het bleef echter niet bij de website. Met het vernieuwd platform als basis richten we met lokale SEO op beter vindbaarheid in de regio en met de inzet van Google Ads en Social Media marketing wordt er direct verkeer naar de website gehaald. Door de kanalen op elkaar af te stemmen hebben we het totaalplaatje gecreëerd dat allemaal gericht was op het versterken van de website en het vergroten van de reserveringen.

Betere resultaten

Het nieuwe platform en de inzet van onder meer de Google Ads campagnes heeft de verandering in het aantal reserveringen behaald. Zo zien we de reserveringen voor het restaurant stijgen en vliegen de trouwbrochures de deur uit. Voor het boeken van je bruiloft bij Landgoed Wolfslaar moet je voortaan op tijd zijn!

Schakelen in coronatijd

Net als vele ondernemers kreeg ook Landgoed Wolfslaar te maken met de maatregelen omtrent het coronavirus. Er werd direct geschakeld door de diensten in andere vormen aan te bieden, zoals buiten vergaderen en thuismenu’s. We hebben de marketing hier onmiddellijk op aangepast, met als resultaat dat ook in de lastige maanden de diensten blijven lopen.